Administratívna činnosť sa vykonáva v každej spoločnosti, ale v mnohých prípadoch nie je nevyhnuté, aby spoločnosť zamestnávala administrátora na plný úväzok alebo polovičný, čo by prinášalo spoločnosti náklady naviac.
Administratívne služby prinášajú užitočné riešenie v oblasti podpornej nevýrobnej činnosti podnikateľom a rôznym spoločnostiam v administratívnej činnosti, teda služieb súvisiacich s administratívou.
V rámci našej ponuky služieb môže vaša osobná asistentka / asistent za vás riešiť všetky starosti okolo kancelárie:
Telefonická komunikácia
Nie vždy je možné, aby ste dvíhali zvoniaci mobil a už keď ho zdvihnete, nemusíte mať čas na siahodlhý – telefonát s potencionálnym klientom. Môže zabudnúť na dôležité telefonické potvrdenie stretnutia, či pripomienku. Vaša osobná asistentka / asistent má čas a určite nezabudne zariadiť všetko potrebné.
Korešpondencia
Vy čo už podnikáte dozaista viete koľko rôznej pošty, obálok, letákov a reklamných e-mailov obdržíte každý týždeň, v 90 % prípadov sa jedná o spam alebo nezaujímavú a nepotrebnú reklamnú ponuku. No v minimálne 10 % prípadov sa jedná o úradný dokument, alebo materiály ktoré by vás mohli zaujímať, či byť pre vás dôležité. Vaša osobná asistentka / asistent vám poštu preberú, roztriedia a predajú vám ju do vašich rúk. V prípade oficiálnej – úradnej korešpondencie promptne a adekvátne odpíšu (v závislosti na dohode s vami).
Time manažment
Dobre zorganizovaný čas je alfou a omegou úspešných ľudí, no úspešným ľudom organizujú čas profesionáli. Využite aj vy služby profesionálov a proste zabudnite, my si pamätáme za vás a vždy vás v čas upozorníme.
Úrady
Vybavovanie čohokoľvek na slovenských úradoch je nočnou morou všetkých podnikateľov a manažérov. No my sme nočnou morou úradníkov. Nestresujte sa, nerozčuľujte sa, choďte radšej na kávu s priateľom alebo zoberte manželku na obed. Na úrad pôjdeme za vás my.
„Behačky po meste“ a drobné zásobovanie
Žiadne podnikanie sa nezaobíde bez typických „behačiek po meste“, niečo chýba, niečoho je priveľa, niečoho máte tak akurát, lenže to nie je to, čo práve potrebujete. Buď sa môžete rozčuľovať a zbesilo behať po obchodoch a prevádzkach, alebo v kľude oslovíte svoju osobnú asistentku / asistenta a ten sa o drobné nepríjemnosti postará.
Našim klientom poskytujeme maximálnu pomoc a podporu vo svete podnikania.
Áno. Pre klientov ponúkame aj službu, ktorej náplňou je vybavovanie resp. zastupovanie na úradoch. Aby ste sa Vy mohli naplno venovať svojmu podnikaniu. Snažíme sa využívať čo najviac prvky elektronizácie ale, ešte stále často vystane potreba osobnej návštevy jednotlivých úradov. A práve vtedy sa môžete na nás spoľahnúť.
Zaistíme nasledovné administratívne služby:
- Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie
- Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Zabezpečenie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok
- Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka)
- Spracovávanie rôznych podkladov
- Rozmnožovanie dokumentov
- Spracovanie rôznych dokumentov podľa Vašej požiadavky
- Písanie listov a rôznej korešpondencie
- Rozoslanie listov, dokumentov, reklamy a pod.
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, atď., podľa požiadavky podnikateľa
- Rôzne iné administratívne činnosti na základe požiadavky
- Prepisovanie textov
- Zastupovanie na ľubovoľnom úrade
- Vedenie databázy klientov
- Digitalizácia a archivácia písomností
- Vybavovanie mailovej korešpondencie
- Výroba pečiatok
Samozrejme. Podľa požiadaviek zabezpečíme návrh, grafiku a tlač takejto korešpondencie. Až po samotnú distribúciu podľa dodaného zoznamu obchodných partnerov.
Zastupovanie na úradoch od
20€
/ hodina
Prepisovanie textov
od
2€
/ A4
Kopírovanie, tlač – jednostranne od
0,15€
/ A4
Digitalizácia s archiváciou dokumentov
0,20€
/ A4
Čo ďalej?
Hľadáte riešenie na svoj problém?
Zaujíma Vás cena? Potrebujete konzultáciu?
3. Vyžiadajte si konzultáciu, na mieru pre Vás, zadarmo.
Zašlite nám dopyt cez kontaktný formulár nižšie a my sa Vám ozveme.