Virtuálne sídlo spoločnosti je moderné a praktické riešenie úspory nákladov na prevádzku sídla Vašej spoločnosti. V princípe to znamená poskytnutie našich priestorov ako sídlo vašej spoločnosti. Naša adresa bude uvedená ako adresa firmy v obchodnom registri a bude slúžiť ako Vaša poštová adresa.
Využitím tejto služby od nás získate sídlo firmy v novostavbe na lukratívnej adrese v Dolnom Kubíne na ulici Lucenkova (www.lucenkova.sk).
O prichádzajúcu poštu sa vám postará profesionálne vyškolený personál a o každej doručenej zásielke vás budeme informovať emailom, skenom obdržanej obálky a sms správou. Zároveň oddelíte svoj osobný a pracovný život – iný trvalý pobyt a iné miesto podnikania.
Poplatok za služby virtuálneho sídla je až 10-násobne nižší ako klasický prenájom kancelárie.
Ak túžite po anonymite, nepotrebujete sa s klientmi stretávať každý deň a chcete ušetriť služba virtuálneho sídla je pre vás ideálnou voľbou.
Nehnuteľnosť z našej ponuky priamo vlastníme a teda vám vieme garantovať dlhodobé poskytovanie služby virtuálneho sídla.
Pre existujúce spoločnosti (meniace sídlo na našu adresu) sú možné predplatné obdobia 1, 2 a 3 roky. Existujúcim spoločnostiam, ktoré majú záväzky voči tretím osobám registračné sídlo neposkytujeme.
Virtuálne sídlo je momentálne trendom a je ideálne pre existujúce aj novozaložené spoločnosti, ktoré nechcú platiť drahý nájom a chcú mať maximálne prehľad o svojej pošte.
Áno, nehnuteľnosť, na ktorej poskytujeme sídlo firmám je v našom vlastníctve spoločnosti.
Toto je rozdiel oproti mnohým konkurenčným firmám, ktoré poskytujú sídlo pre firmy v priestoroch, ktoré nevlastnia, iba prenajímajú. Ak im bude vypovedaná nájomná zmluva, dochádza aj k zrušeniu poskytovania sídiel firmy.
To by pre Vás znamenalo meniť sídlo firmy a teda ďalšiu administratívnu a finančnú zátaž spojenú so zmenou sídla firmy v obchodnom registri.
Toto riziko Vám u nás ako vlastníka nehnuteľnosti nehrozí.
Registračné sídlo sa objednáva na obdobie min. 1 rok.
Treba poslať objednávku na registračné sídlo, vystavíme Vám zálohovú faktúru a po jej uhradení Vám zasielame dokument Súhlas vlastníka nehnuteľnosti, potrebný ku vykonaniu zápisu sídla firmy v ORSR.
Postup pri zriadení registračného sídla je nasledovný:
- objednávka registračného sídla
- vystavenie 100% zálohovej faktúry na
– Vašu existujúcu firmu (v prípade zmeny sídla firmy)
– Vašu osobu (v prípade zakladania novej firmy, ktorá ešte neexistuje) - Uhradenie faktúry prevodom na účet, alebo v hotovosti
- zaslanie dokumentu Súhlasu vlastníka nehnuteľnosti:
– poštou na Vami zadanú korešpondenčnú adresu
– emailom, ak sa Vám založenie firmy/zmena sídla firmy rieši cez elektronický podpis - založenie alebo zmenu sídla firmy vám taktiež vieme zabezpečiť bez starostí.
Poskytnutie virtuálneho sídla od
25€
/ mesiac
Poskytnutie virtuálneho sídla
420€
/ rok
Poskytnutie virtuálneho sídla
720€
/ 2 roky
Poskytnutie virtuálneho sídla
900€
/ 3 roky
Čo ďalej?
Hľadáte riešenie na svoj problém?
Zaujíma Vás cena? Potrebujete konzultáciu?
3. Vyžiadajte si konzultáciu, na mieru pre Vás, zadarmo.
Zašlite nám dopyt cez kontaktný formulár nižšie a my sa Vám ozveme.